Peace Meow Gnaw Emax

July 30, 2014


Cześć miśki!
W ciągu tego tygodnia będzie dość sporo notek, szczególnie dlatego, że chcecie o różnej tematyce, ale również dlatego, że przyszła mi paczka z Sheinside, a rzeczy są c u d o w n e. Zrobiłam teraz na szybko zdjęcia w jednej z rzeczy, koszulka jest dla mnie stworzona, dokładnie jak tamta z jednorożcem. Love u Sheinside! Jutro idę z Natalią na zdjęcia (link do bloga klik), czuje, że wyjdzie coś ciekawego, chociaż kompletnie nie umiem pozować, więc będzie bardzo ciężko haha, ale trzymajcie kciuki, efekty zobaczycie na dniach!


t-shirt- sheinside (KLIK)
tregginsy- dunnes (sh)
creepersy- deezee.pl
okulary- unknown (Włochy)























A Wy co sądzicie o koszulce? :D







  • Share:

You Might Also Like

26 Comments:

  1. Koszulka:MEGA!
    +jak robisz takiego koka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiąże włosy byle jak na czubku głowy

      Delete
  2. Mam te same creepy i też mi się czubki, na szwie już starły, ale i tak je uwielbiam! Koszulka piękna i w ogóle adfghjkl, ale szerokie spodnie trochę ujmują wyglądowi outfitu.
    Na tle innych stylizacji, ta wypada trochę blado, ale dzięki za notkę. Super, że w tym tygodniu będzie ich więcej. Cieszę się na samą myśl o nich :D

    ReplyDelete
  3. i nawet donut jest :D mi się ona nie podoba, ale czekam na więcej i powodzenia jutro!

    ReplyDelete
  4. świetna koszulka
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. jejuu zajebiście !

    ReplyDelete
  6. Pasuje do Ciebie. <3

    ReplyDelete
  7. jak robiłaś tego koka? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byle jak włosy związałam po prostu

      Delete
  8. Uwielbiam jak robisz ta fish face! <3
    Pięknie wyglądasz, cudowna koszulka *.* jednak myślę, że spodnie jak bybyly batdziej obcisle bylo by świetnie!
    A spróbuj do następnej stylizacji uzyc conversow!
    Pozdrawiam donatke :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kurde widzisz nie pomyślałam, a białe trampki by były lepsze do tego

      Delete
  9. świetna ta koszulka! taka w Twoim stylu i lubie jak robisz zdjecia w pokoju, wtedy notki są czesciej, a im czesciej tym lepiej! :)

    ReplyDelete
  10. Jesteś śliczna <3 czekam na więcej notek!

    ReplyDelete
  11. piękna koszulka jak i Ty! <3
    więcej notek :)

    ReplyDelete
  12. świetna bluzka *,* i całą stylizacja
    ale mi się podoba twój pokój */*
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. idealna dla Ciebie bluzka! takie Ci bardzo pasują, haha!

    ReplyDelete
  14. Bluzka nie w moim stylu, ale w do Ciebie pasuje idealnie :D

    ReplyDelete
  15. Bluzka i d e a l n a dla Ciebie! Taaaaka piękna, uwielbiam Twojego bloga!

    ReplyDelete
  16. Donciu może zrobiłabyś stylizacje w conversach. ? ;d

    ReplyDelete
  17. Koszulka jest świetna :) i ogólnie cała stylizacja też. Uwielbiam creepersy <3

    ReplyDelete
  18. Koszulka doskonała !

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    ReplyDelete
  19. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny i oryginalny look! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. fajny zestaw, koszulka bardzo ciekawa i nietypowa. :) dodatkowo masz cudowny pokój!

    ReplyDelete