01/07/2014

,

Italy 2013


Cześć miśki! Zaczęłam przeglądać stare albumy ze zdjęciami i natrafiłam na parę zdjęć z kolonii 2013 z Włoch, więc stwierdziłam, że je dodam. Jeju jak mi przykro, że w tym roku nie jadę na kolonie, sama nie wiem dlaczego, mogłam jechać przecież spokojnie. Pierwszy rok bez koloni od 9 roku życia, umrę w tej Polsce [*] W ogóle jak w tym roku przekroczę granicę chociaż na 1 dzień to będzie cud. Chociaż znajomi ciągną mnie do Amsterdamu i coraz bardziej jestem skłonna tam pojechać, byle tylko nie przesiedzieć tutaj całych wakacji. A wy jakie plany, ktoś na kolonie gdzieś? Jak tak to zabierz mnie ze sobą błagam :(
Co do zdjęć, przepraszam za białe szelki haha, wiem, że to okropne karygodne bla bla, ale się wtedy na szybko ubierałam, żeby później na kolacje zdążyć (uroki kolonii)


top- h&m
spódnica- unknown
buty- czasnabuty.pl
okulary- unknown (Włochy)
kolczyki- katherine.pl



















Przypominam o konkursie! :)





11 comments:

  1. jejkuuu jakie piękne zdjecia <333

    ReplyDelete
  2. Nawet nie zwróciłam uwagi na szelki :D

    ReplyDelete
  3. śliczna Natka :_)

    ReplyDelete
  4. znajdź pozytywy tego, że nie jedziesz - przynajmniej się nie opalisz :D
    piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  5. 4i5 od końca cuda <33333333333

    ReplyDelete
  6. Jejku wiecej twoich notek piękna <3

    ReplyDelete
  7. Sliczne te zdjecia, we wloszech musialo byc mega, zawsze chcialam tam pojechac. Kocham to miasto!
    https://heaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja zrobiłam 14 z myślą o plugach które zdecydowanie lepiej prezentują się na większych rozmiarach, są wyraźne, przejrzyste, i wcale nie takie wielkie, a wyglądają ładnie :) nie ma aż takiej różnicy między 12 i 14, ale to uzależnia i mimo że mówię że zostaje przy jednym tunelu i tylko 14 mm, to zdaje sobie sprawę z tego że pewnie powstanie drugi tunel i większy rozmiar....przeraża mnie to XD

    ReplyDelete
  9. przepiękna spódnica, takiego koloru właśnie szukam!

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE