Dark side

July 10, 2014


Cześć miśki! Wreszcie udało się nam wybrać na zdjęcia, wreszcie przestało padać, wreszcie cudowna pogoda, wreszcie wreszcie wreszcie, żeby się taka pogoda utrzymała jak najdłużej. Nie przedłużając, bo zaraz wychodzę na miasto pożegnać naszą kochaną syrenkę, bo wyjeżdża na całe wakacje do Londynu (ale będziemy tęsknić jeny :(), łapcie zdjęcie, o dziwo dość dobrze nam to wyszło, no, przynajmniej ja jestem zadowolona z efektów. A Wy co sądzicie? :)



koszulka- unknown
spodenki- sheinside (klik)
buty- dr. martens, HD






















Przypominam o konkursie! :)





  • Share:

You Might Also Like

20 Comments:

  1. piękne zdjęcia! cudowna bluzka i spodenki!

    ReplyDelete
  2. jaaaakie supi spodenki! <3

    ReplyDelete
  3. Ale ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  4. nie jest Ci gorąco w martensach? :) mi tam w glanach jest gorąco. choć to też skóra :) a na tych zdjęciach wyglądasz pięknie. wydaje mi się, że wyszłaś tak naturalnie. widać, że się najlepiej czujesz w takich ciuchach i bardzo dobrze! trzymaj się :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gorąco bo musze mieć puchowe skarpetki bo inaczej mnie lubią obgryźć :(

      Delete
  5. Koszulkę kupiłaś taką czy przerabiałaś ją? :)

    ReplyDelete
  6. ooo jaka modelka ! wiecej fot <3

    ReplyDelete
  7. cudna koszulka i miejsce na zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  8. Cudowna jesteś. <3

    ReplyDelete
  9. świetnie ! do mnie raczej taka stylizacja nie bardzo pasuje, ale Tobie jest w niej naprawdę dobrze :)

    ReplyDelete
  10. ale fajna nazwa bloga :) nie mój styl, ale super martensy.

    ReplyDelete
  11. Super strój, nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda świetnie :)
    obserwuję

    zapraszam na nowy post- KLIK!

    ReplyDelete
  12. Świetna stylówka :)

    ReplyDelete
  13. podoba mi się ;) martensy <3!!

    ReplyDelete
  14. bardzo Ci ładnie w takiej 'mocnej' stylizacji :)

    ReplyDelete