Walking on the sunshine

June 29, 2014


Cześć miśki! Oficjalnie zaczęły się wakacje, więc tak jak obiecałam postaram się dodawać więcej notek, więcej zdjęć, więcej 'stylizacji', postaram się również więcej pisać, chociaż z tym będzie problem, bo kompletnie nie wiem o czym. Niestety na razie trochę zakapućkana jestem i tyle się dzieje, że na nic praktycznie nie mam czasu (chociaż w ostateczności i tak prawie zawsze nie robię nic, uroki wakacji haha), urodziny przyjaciół, moje urodziny za 4 dni już, ostatnie naście, trzeba ogarniać ognisko, po za tym co chwile jakieś koncerty wypady wyjazdy, tyle planów, tyle możliwości i nie nadążam już, ale narzekać nie będę, bo właśnie takie coś uwielbiam, gdy zawsze jest co robić. Pogoda trochę niezbyt dopisuje jeszcze, czekam na upały, ale doczekać się coś nie mogę. Ostatni wypad nad rzekę skończył się deszczem i 22 bąblami po komarach na samych łopatkach. Niestety, komary aż nazbyt mnie uwielbiają.Wczoraj wykorzystałam trochę siostrę i udało mi się ją namówić, żeby porobiła mi parę zdjęć, więc nie przedłużając, łapcie. Przepraszam Was bardzo, że zdjęcia są jednolite, ale dopiero uczymy się jak je robić, żeby to wyglądało w miarę jakoś :( Mam nadzieje, że i tak Wam się spodoba, bo szczerze mówiąc, w tej stylizacji czuje się spełniona i wreszcie udało mi się wyglądać tak jak zawsze chciałam. Można? Można. Marzenia się spełniają :) W dodatku praktycznie cała stylizacja jest z sh, sooooo, enjoy!



t-shirt- new look (sh)
kardigan- primark (sh)
spodnie- denim co (sh)
kapelusz- unknown (vinted)
okulary- unknown (Włochy)
buty- internacionale (sh)
pierścionek 1,2- avon
pierścionek 3- katherine.pl
pierścionek 4- primark
tunel- allegro
























Przypominam o konkursie! :)






  • Share:

You Might Also Like

19 Comments:

  1. Zdjęcia co raz to lepsze!

    ReplyDelete
  2. Jejku bardzooo ładnie, rób czesciej notki ! :D

    ReplyDelete
  3. Jejku, świetna stylizacja <3

    ReplyDelete
  4. Jezu jak ja ci zazdrosze urody ;'c

    ReplyDelete
  5. Jezu, jaka piękna.

    ReplyDelete
  6. boże jaka cudowna adhagwadpajmwp *.*

    ReplyDelete
  7. Piękne włoski <33

    ReplyDelete
  8. Dobrze sie chodzi w tych koturnach ?

    ReplyDelete
  9. na zdj nr 6 Twoje włosy wyglądają troche na granatowe i musze stwierdzić, że fajnie byś w takim kolorze wyglądała :D

    ReplyDelete
  10. Sliczna cala stylizacja! Najbardziej spodobały mi sie...pierscionki:o takie slodkie maleństwa
    Kc:*

    ReplyDelete
  11. Stylizacja - przepiękna! Oby tak dalej!
    zapraszam do mnie -> http://invaluaaable.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. O no nie wierzę, że można być tak pięknym i tak zajebiście wyglądać *.* Wszystkie zdjęcia poszły do fap folderu haha.

    ReplyDelete
  13. Donatka kocham Cię!:( ♥

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz, świetne zdjęcia, tylko tak dalej :)

    ReplyDelete
  15. Wiecej notek Donatka <3 cudooo!

    ReplyDelete
  16. Tak mi się nudzi, że przeglądam twoje stare notki! :) Muszę stwierdzić że miały w sobie to coś :)Brakuje teraz takich DOnciu! <3

    ReplyDelete