13/06/2014

Shopping!



Cześć miśki! Trochę mnie poniosły zakupy w ciągu tych 2 dni, więc stwierdziłam, że zrobię z tego notkę i pokaże Wam co kupiłam :D I tak oczywiście nie kupiłam wszystkiego co chciałam, no ale trudno. Mama właśnie powiedziała, że mam zakaz kupowania kolejnych butów haha ups, ale chyba trochę racji ma. Czekam jeszcze na paczkę z sheinside, myślałam, że już dzisiaj przyjdzie, ale dopiero w Amsterdamie jest no nie :( Czy ja już jestem zakupoholiczką czy jeszcze nie?




Chyba jednak tak haha.





tunele 12mm- allegro- czarne 14,90zł, białe 10,90zł (szt)



top- h&m- 19,90zł



bikini dół- cubus- 34,99zł



rzymianki- ccc- 59,99zł



ogrodniczki- cropp- 69,99zł (przecenione z 99,99zł)




creepersy- deezee- 119zł



no i gratisowa torba z deezee



PS.: wolicie jak zdjęcia są takie duże czy trochę mniejsze?



18 comments:

  1. takie duże lepsze jak są zdjęcia! :) świetne ogrodniczki i rzymianki :)

    ReplyDelete
  2. ile masz już par creepersów? raczej creeperoholiczka haha
    Bardzo fajny post :)

    ReplyDelete
  3. duże lepsze :) szkoda tylko, że nie ma zdjęć tych ubrań na tobie bo super są :)

    ReplyDelete
  4. Natka mogłabyś dać zdjecie tego topu z h&m w całości ?

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne ogrodniczki i sandałki. ! :)

    ReplyDelete
  6. jak dostac taka torwbke gratisowa??! :O ja kupowalam buty i nie dostalam...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. może dlatego dostałam, że zamawiałam za sporą sume, bo jeszcze koleżance buty :o

      Delete
  7. Jej.Chcialabym tak czesto chodzic na zakupy :c ale niestety narazie hajsu brakuje :c
    Blog swietny Doncia, a zdj przepiekne! Z niecierpliwoscia czekam na nastepna notke, z duza porcja Twojej buzki i stylizacji na fotkach! <3

    ReplyDelete
  8. Takie duze zdjecia sa o wiele lepsze.

    ReplyDelete
  9. Koszulka w jednorożce genialna! :D

    ReplyDelete
  10. skad masz te pierscionki co masz na 2 i 3 zdj, te co masz w polowie palca;)

    ReplyDelete
  11. większe zdjęcia lepsze ;) a ja kiedyś tak bardzo liczyłam na ta torbe z DeeZee i mi nie dali ;( przeglądałam poprzedni post i poza tym, że masz genialny korek ze zdjęciami to wpadły mi w oko ksiązki przy biurku ;) Jakies polecasz szczególnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://lubimyczytac.pl/profil/146977/donatka :)

      Delete
  12. piekne tunele, takie są najlepsze :)! zazdroszcze Ci tych butow, haha:( :*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE