07/06/2014

Room tour

Cześć miśki! Dzisiaj mam dla Was trochę inną notkę, a mianowicie na temat mojego pokoju, ponieważ ciągle dostaje pytania o niego. Nawet specjalnie dla Was posprzątałam haha. Generalnie jestem straszną bałaganiarą i nie potrafię utrzymać porządku dłużej niż dzień, więc naprawdę możecie to docenić :D Nie wygląda tak jak chciałam, ale i tak z efektów jestem zadowolona. Dobra, nie przedłużając lecimy ze zdjęciami, bo za niedługo muszę wyjść z domu, a dalej siedzę w pidżamie... Miłego weekendu!


Moje ulubione miejsce, mój azyl, czasami mam dni, że w ogóle bym się z tego łóżka nie ruszała. Mam w planach kupić nowe, takie białe metalowe z ładną ramą, no i stolik też chciałabym przemalować na biało, ale nie mam kiedy się za to zabrać. 




A takie kolory przeważają w moich szafach haha.

Obraz jest namalowany przez moją koleżankę, jest genialna, polecam!

Creepersów nigdy dość, naprawdę haha, zamierzam powiększyć swoją kolekcje jeszcze dość sporo.

Ta poduszka- najlepszy prezent ever.

To pod zdjęciami to korek, zdjęcia przypięte są pinezkami, a te sznurki czarne to światełka jakby ktoś nie wiedział haha. Zdjęcia nie są wybierane losowe, nad każdym z nich dokładnie myślałam zanim umieściłam je na ścianie. Z każdym zdjęciem wiąże się inne osobne wspomnienie. 

Poprzedzając pytania- nie, nie umiem grać na gitarze. Kupiłam, bo chciałam się nauczyć, ale niestety brak mi cierpliwości, i zawsze jak się za to zabiorę- po miesiącu kończę. Pozostałe dwa obrazy są drukowane.

W pokoju mam balkon, ale go nienawidzę, bo po pierwsze z tej strony cały czas jest słońce i w lecie jest tak gorąco, że ledwie idzie wytrzymać, a na dodatek w ogóle z niego nie korzystam, bo zawsze są tam pająki -.-

W tym koszyku jest wszystko, dosłownie.

A ten budzik to nie mam pojęcia po co mi, on nawet nie chodzi haha.


Mój super rozwalony stołek.




To pudełko zrobiła moja mama.

Moje pudełka wspomnień. Tam jest dosłownie wszystko. Kiedyś może pokaże Wam co jest w środku w osobnej notce.


Też wykonane przez moją mame, geniusz.

Przepraszam za cenzurę, ale bardzo bardzo baardzo nie chciało mi się posegregować śmieci :(

Jestem trochę chora na punkcie tych siateczek, nie wiem czemu, naprawdę haha. Mam ich tony.



He

Książki moje i mojego taty. Chce powiększyć tą 'biblioteczkę', ale niestety na razie oszczędzam pieniądze na wakacje. No i moja profesjonalna skarbonka oczywiście- słoik.

No i winyle mojego taty.




Podoba Wam się? :)





21 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ale masz duży pokój!

    ReplyDelete
  3. Masz piękny pokój,Zazdroszczę mega

    ReplyDelete
  4. PRZEPIĘKNY!!! Świetny, też chcę:(

    ReplyDelete
  5. Przeuroczy pokój haha tak jak jego właścicielka.
    Co do białego łóżka z czystym sercem mogę polecić Ci sklep jysk. właśnie stamtąd mam swoje i je uwielbiam. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie dokładnie na to poluje haha

      Delete
  6. Prześliczny masz ten pokój, a pamiętam jak jeszcze miałaś cały różowy :D Tyle fajnych detali, że sama bym zaczęła urządzać swój, ale nie mogę, bo niedługo stanie się on sypialnią mojej mamy ;c
    ps: Doncia, przez Ciebie mam straszną ochotę kupić creepersy i chyba to zrobię :D

    ReplyDelete
  7. Uroczy pokój, a o takim wieszaku na ubrania to już marzę od dawna

    ReplyDelete
  8. da sie rozłączyć twoją meblościanke? gdybyś porozstawiała te meble z niej to pokój wyglądałby lepiej :) ale ogólnie jest fajny :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sie da, ale ja ogólnie w tym miejscu chciałabym tylko biurko, szafe i półke na książki (białe wszystko)

      Delete
  9. ooo super że zerobilas taką notke! masz piękny pokój *-* i moze keidys zrobisz notke taką zdjecie twojej szafy np jak wyglada w srodku, i takie top 10 ulubionych ubrań z Twojej szafy i gdzie je kupilas? :)

    ReplyDelete
  10. ale duuuuuużo zdjęć! masz fajny pokój, i ogl zabawnie wygląda np Twoje biurko, tablica korkowa np w porównaniu z ubraniami na wieszaku, przeważająca czerń, raczej takie ciężke buty, a tu tęcza, jednorożce, haha! : )

    ReplyDelete
  11. Swietny pokoj,zawsze mnie urzeka jak dodajesz jakies jego zdjecia! <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. oo widzę Staying Strong Demi w koszyczku :) fanka, czy poprostu zaciekawiona książką? mnie osobiście ratuje codziennie :) zauważyłam że kilka notek (chyba czytałam wszystkie, w sumie jestem obserwatorką od czasów gimnazjum, a jestem w Twoim wieku :D) ma tytuły jej piosenek, jakieś powiązanie? :)
    aa noi najważniejsze, pokój cudowny a stylizacje GENIALNE!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fanka nie, ale cenie ją strasznie za to co robi i co sobą reprezentuje . Dziękuje! :)

      Delete
  13. Ta poduszka ... MEGA !! :D
    Fajny pokój ;D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE