Cześć miśki! U mnie wakacje już pełną parą, oficjalnie jeszcze się nie zaczęły, a mama już ze mną szału dostaje. Sorry mom. I tak mnie kochasz. Chciałam wczoraj iść na zdjęcia i dodać normalną notkę, ale nie wyrobiłam czasowo i mam tylko jakieś zdjęcia z telefonu, ale napisaliście mi, że chcecie takie notki właśnie, no więc proszę bardzo :D Przepraszam, że praktycznie na każdym zdjęciu mam dziubek (jaki wstyd), jakoś tak wyszło, że tylko zdjęcia z tą miną nadają się do publikacji :(
Jakie plany na dzisiaj? Mieliśmy iść nad rzekę, ale niestety pogoda nie dopisuje, więc zamierzam cały dzień przesiedzieć w domu przy serialu (the 100) i instagramie, polecam!


koszula- zara (sh,diy)
shorty- h&m (sh)
buty- deezee
pasek- china market
kapelusz- unknown
okulary- h&m
torba- primark (sh)













Okulary nie moje, Żelki, ale cudowne są!

Przepraszam za tą minę, naprawdę..........

Domisroli.



Normalni jak zawsze.


Zawsze mamy takie zdjęcia, ZAWSZE.

Magda przyniosła te świecące pałeczki, później je porozcinaliśmy i robiliśmy bitwę na 'radioaktywny pył' haha. Jejuuuuuu gdybyście widzieli jak wszystko się potem pięknie świeciło, jak gwiazdy to wyglądało (niestety nie udało nam się uwiecznić tego na zdjęciu :()




Jak chcecie to mogę częściej dodawać takie notki, typu relacje zdjęciowe z danego dnia, co Wy na to? :)






14 comments:

  1. jestem zdecydowanie na tak :D

    ReplyDelete
  2. Jestem za! Takie notki najlepsze:)

    ReplyDelete
  3. Tak, powinnaś częściej robić takie relacje zdjęciowe ;)

    ReplyDelete
  4. jakie masz długie nuuuuny:D!

    ReplyDelete
  5. Tak tak tak !!! DODAJ ! Nawet jutro czekam z niecierpliwieniem :*

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie tak :D A tak ogółem fajny blog :D Zapraszam na naszego :)) http://yumyupyum.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. super Doncia, takie notki jak najbardziej :) + śliczny kapelusz.

    ReplyDelete
  8. Fany kapelusz i koszula :)
    Odnośnie relacji zdjęciowych to według mnie zdjęcia mogą być takim dodatkiem do postu. Dla mnie jest to dobry pomysł, jeśli oprócz zdjęć jest jakaś treść

    ReplyDelete
  9. Kocham takie notki, wiec jestem jak najbardziej za!

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia!
    A te pałeczki wyglądają jak miecze świetlne :D

    ReplyDelete
  11. Hah, te pałeczki są jak miecze świetlne! :D

    ReplyDelete
  12. Hah. Te pałeczki są jak miecze świetlne! :D

    ReplyDelete
  13. Dłuuugie włosy <3

    ReplyDelete