18/06/2014

Holidays!


Cześć miśki! Wreszcie doczekałam się paczki z sheinside, urząd celny ją trochę przetrzymał. Rzeczy są cudowne, prawie poryczałam się otwierając paczkę, przysięgam. Dziękuje sheinside! U made my day! Nie przedłużając: łapcie zdjęcia, wreszcie w plenerze jak obiecałam :) Kolejna notka jutro wieczorem lub w piątek po południu, bo zdjęcia już zrobione, więc czekajcie!


sukienka- sheinside (klik)
buty- czasnabuty.pl
bransoletka- bershka
pierścionek- china market
torba- h&m














Podoba Wam sie? :)





12 comments:

  1. jeeeej masz piękne włosy . :) daj moze o nich notke :*

    ReplyDelete
  2. podoba! :D sukienka świetna!

    ReplyDelete
  3. beznadziejnie

    ReplyDelete
  4. 4 zdjęcie hahaha Twoja ręka ! :O

    ReplyDelete
  5. O boże . Jaka cudna. !

    ReplyDelete
  6. Świetna ta sukienka, też się nad nią zastanawiałam haha :D

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz przepięknie, ogólnie przeglądając Twoje posty stwierdzam, że masz świetny styl :)

    ReplyDelete
  8. podoba mi się Twoja sukienka <3

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe zdjecia :)!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE