Black is such a happy color

June 04, 2014

Cześć miśki! Ciesze się, że tak dobrze przyjęliście tamtą notkę, postaram się dodawać takie częściej. Dostałam tyle przemiłych komentarzy, dziękuje! Uwielbiam Was motywować! Mam jeszcze pare innych pomysłów na notki, ale nie wiem co mi z tego wyjdzie. Przede wszystkim: chce filmować tegoroczne wakacje i myślałam, że mogłabym Wam później zlepić z tego film i dodać tutaj, co o tym myślicie?Dzisiaj na czarno, to chyba mój ulubiony kolor, najlepiej się w nim czuje i przeważa on w mojej szafie. Zdjęcia znowu robione w domu, ponieważ siostra się uczy i nie chce jej głowy zawracać, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :) Przyszły wreszcie moje nowe creepersy (tamte nie nadają się już praktycznie do niczego, jestem mistrzem w niszczeniu butów, serio), są cudowne, ale niestety są cholernie ciężkie i wystarczyła jeden trip do szkoły, a nogi mam teraz tak obgryzione, że ledwo ubieram inne buty o.o Czy ktoś z Was miał podobny problem? Udało Wam się je rozchodzić? :(


sweterek- h&m
spodenki- c&a
buty- schuzz
okulary- chińczyk
pierścionki- avon
pierścionek z kolcami- katherine

















  • Share:

You Might Also Like

16 Comments:

  1. Zazdroszcze figury :c wiecej notek!!! Uwielbiam je czytac :*

    ReplyDelete
  2. Świetne spodenki(a może na Tobie tak dobrze leżą?) :D A jeśli chodzi o filmik to jestem za!

    ReplyDelete
  3. Mam te same creepersy i niestety nie da się ich rozchodzić:c Próbowałam już wszystkiego, nosiłam plastry (nawet po 2 w jednym miejscu XD) jedyny sposób jaki wynalazłam to noszenie dwóch par skarpetek hahah, serio jedne stopki a na nie takie troche dłuższe , wtedy nic nie boli i nie obciera, inaczej jest masakra:c Mam już je od roku a mało je noszę bo nie zawsze mam ochotę kłaść dwie pary skarpetek XDDD jak wpadniesz na pomysł co zrobić z nimi żeby nadawały się do normalnego chodzenia to daj znać koniecznie!

    ReplyDelete
  4. zabrzmi to glupio ale podobno dobry sposob to rozgrzac je (np najpier potrzymac jakis dluzszy czas na parapecie w sloncu a pozniej goracym strumieniem suszarki) a pozniej zalozyc kilka par grubych skarpet i nosic po domu :D i powtarzac to co jakis czas, to powinny sie rozepchac :D wiem jak to glupio brzmi haha

    ReplyDelete
  5. ja miałam te buty pół roku i potem się niestety rozwaliły i powiem ci,że na początku mnie w chuj obgryzły nie dałam rady normalnie chodzić ale po jakimś czasie było lepiej, chodź nie powiem,że idealnie bo obgryzały dalej ale mniej i nogi mnie bolały od chodzenia w nich ;(

    ReplyDelete
  6. ja miałam je pół roku potem się rozwaliły i powiem Ci,że na początku faktycznie obgryzły mnie jak cholera, ale po jakimś czasie było lepiej, co prawda obgryzały dalej ale mniej. Ja jednak najgorzej wspominam fakt,że były mega ciężkie i nogi mnie od nich bolały.Teraz przerzuciłam się na te niższe i jej jakie to lekkie haha;)

    ReplyDelete
  7. cudnaa : o . chodzisz tak ubrana do szkoły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba by sie czepiali o za krótkie spodenki

      Delete
  8. jesteś tu taka śliczna! piękne te zdjęcia, wygladasz na taka zadowoloną, spontaniczną. :**

    ReplyDelete
  9. Ja zwróciłam uwagę na pokój, jest cudowny!

    ReplyDelete
  10. Może to beznadziejny pomysł ale slyszalam że dobrym sposobem jest wlozenie do buta torebki z woda i wstawienie tego do zamrażarki, but się trochę rozejdzie, jak to potem wyjąć to ja nie wiem hehe czekać aż się rozpusci chyba:) ps dobra dupa z Ciebie

    ReplyDelete
  11. czarny to wbrew pozorom radosny kolor - bynajmniej dla mnie ii do wszystkiego pasuje!
    ;)
    poklikasz? weźmiesz udział w konkursie?
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete