28/05/2014

What is fashion?

Przepraszam, że tyle musieliście czekać na notkę, ale mam zapierdziel straszny, muszę pozdawać oceny, a na dodatek zaczęła się praca w truskawkach, przez co jak wychodzę o 8 to do domu wracam dopiero ok. 19 :( Na nic czasu nie mam, nawet na seriale (to już źle), nie mogę się doczekać weekendu. A propos weekendu, ponieważ tyle czekaliście w sobotę lub niedziele będzie kolejna notka!
W dzisiejszym wpisie chciałam Wam pokazać przede wszystkim kurtkę z sheinside którą dostałam w poniedziałek, jestem nią zachwycona, jest cudowna (paczka szła do mnie w 5 dni, z Hong Kongu, nieźle!) oraz pokazać Wam skarpetki które dostałam wczoraj od Darii w prezencie, przywiozła je ze Szkocji, już je kocham.



kurtka- sheinside (klik)
t-shirt- zara
tregginsy- dunnes (sh)
skarpetki- primark
buty- primark


















Ps. mam prośbę, żebyście poklikali w link do tej kurtki i w banner z boku strony :(


7 comments:

  1. jezu jak Ci zazdroszczę rzeczy z sheinside.. ja nawet nie wiem jak się za to zabrac, hah:( piękna kurtka:(

    ReplyDelete
  2. Kurtka fajnie się prezentuje. :3
    Trzecie zdjęcie od końca - najlepsze.

    ReplyDelete
  3. Od 5 maja do dzisiaj miałam praktyki w biurze podróży Rainbow Tours bo jestem w technikum na profilu obsługi turystycznej, a od poniedzialku znowu normalnie lekcje :(

    ReplyDelete
  4. skarpetki ! *.* cudne! ja dokładnie to samo z pracą, wakacje ledwie się zaczęły a już trzeba harować!

    ReplyDelete
  5. Doncia prosze powiedz jaki masz rozmiar tej kurtki?:(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE