08/05/2014

What a beautiful day

Kocham takie dni jak dzisiaj. Moja mama jak nikt potrafi poprawić humor (jeśli chodzi o zepsucie go to też ma spore zdolności haha). Przysięgam, gdziekolwiek nie wejdzie powie zawsze coś takiego, że wszyscy od razu z bananem na ryju, ja nie wiem. Ja się popłakałam dzisiaj ze śmiechu z niej. W każdym bądź razie jakoś tak wszyło, że poszłyśmy na małe zakupy i odebrać moją paczkę i pomyślałam, że wam pokaże co nabyłam haha. Nie wiem czy ceny też chcecie żebym pisała?




empik
Pierwsza część trylogii, odkąd przeczytałam o niej na necie od razu wiedziałam, że pójdę i ją kupie, zapowiada się bardzo ciekawie, a na dodatek wypożyczyłam 5 równie cudownie zapowiadających się książek i teraz nie wiem od której zacząć o.o







cropp
Asadsdfsfsadasdsafdsa jak je zobaczyłyśmy to stwierdziłyśmy, że bez nich nie wyjdziemy, nie wierze, mam skarpetki w donaty, generalnie to moge umierać...





czasnabuty,pl
No i buty z paczki którą byłam odebrać, pozytywnie mnie zaskoczyły, wydawały się trochę niższe, no ale nie narzekam, w końcu będę wysoka jezu jak cudownie. Jeśli chodzi o creepersy to uwielbiam je w każdej postaci i na pewno kupie ich jeszcze więcej (zrezygnuje ze wszystkich innych butów, serio).







2 comments:

  1. Buty, jezu, creepersy, cudne, koturny, asdfgh, piękne! *o*
    Haha widzę paznokcie wracają do normalnej długości. Ja tak nie mogę znieść jak moje są krótkie, czuję się jakbym straciła czubki palców, nie paznokci... Właściwie to miło znowu Ciebie poczytać na blogu. Cieszę się, że podjęłaś taką decyzję i mam nadzieję, że wena do pisania tutaj szybko Cię nie opuści

    ReplyDelete
  2. PISZ CENY, PISZ, DONATKA:) POST FAJNY!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE