20/05/2014

Sun sun sun

Wreszcie ciepło, już za niedługo wakacje, lepiej nie widzę (pomijając fakt, że pasuje pozdawać parę przedmiotów, które w tym roku mi się kończą, a kiepsko to widzę biorąc pod uwagę fakt, że przedłużyłam sobie weekend o 2 dni). Czas wziąć się do roboty, motywacji mi nie brakuje, so- let's go!
Mój fotograf dalej niedostępny, więc postanowiłam, że spróbuje się sama pobawić tą lustrzanką no i proszę.
Moje wymarzone creepersy z czasnabuty.pl okazały się większą tandetą niż przypuszczałam, koturna wykonana jest z takiego materiału, że po pierwszy wyjściu na spacer kamyki mi się w nie powbijały robiąc po prostu dziury, więc byłam zmuszona oddać je do szewca i dorobić gumową podeszwę, no i wreszcie mogę zacząć w nich chodzić!


sukienka- h&m
rajstopy- diana
buty- czasnabuty.pl
okulary- bazar we Włoszech 
pierścionek- primark

















10 comments:

  1. Ja pierdziele jestes taka idealna :( piekna PRZECHUDA no zazdro max :((((((((

    ReplyDelete
  2. chodzisz tak ubrana do szkoły ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie poszłabym tak do szkoły.........

      Delete
  3. pamiętasz może czy dawno kupiłaś sukienkę?

    ReplyDelete
  4. Boze jestes najcudowniejsza! <3 bardzo fajnie wygladaja takie zdjecia, m sie chyba nawet bardziej podobaja akie niz takie plenerowe :) kocham Twoje notki i obys dodawala jak najczesciej! <3

    ReplyDelete
  5. Sukienka piękna, pasuje Ci. :D

    ReplyDelete
  6. piękna sukienka,piękne creepersy na koturnie,piękne wszystko!
    Jesteś po prostu przecudna!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE