Start

May 06, 2014

No to zaczynamy. Już się odzwyczaiłam od blogów, ciekawe co mi z tego wyjdzie haha. Ciągle prosicie mnie, żebym założyła jakąś stronę ze swoimi zdjęciami i wymyśliłam, że tym razem będzie to blogspot. Jeszcze nie wiem jak dokładnie będę go prowadziła, na razie jak już wspominałam będę tu dodawała zdjęcia 'stylizacji'. Od razu mówię- nie jestem znawcą mody, nawet nie chce nim być, ubieram się w co mi się podoba i jak mi się podoba, więc jeśli wchodzicie tu by zaczerpnąć nowinek na temat 'świata mody' to już możecie stąd wyjść, bo nawet nie będę starała się czegoś takiego robić. Zdjęcia też nie będą profesjonalne, bo modelka ze mnie żadna (dzisiaj zrobiłyśmy 500 zdjęć, a wybrałam tyle paręnaście, bo na każdym coś mówię albo wyglądam jakby mnie coś bolało), a mój 'fotograf'' (Iwona) też do profesjonalnych nie należy haha, ale będziemy się starały, żeby jakoś w miarę to wyglądało. Możecie mi w komentarzach pisać, czy tam na asku ewentualnie co sądzicie o tym i czy angażować się w tą stronę czy nie. Na razie nie będę pisała o niczym więcej, bo nawet nie mam pojęcia o czym, dopiero muszę tu poogarniać co i jak, więc łapcie zdjęcia!


koszulka- pull&bear
spódnica- bershka
creepersy- primark
kurtka- nie mam pojęcia
bransoletka- cropp









  • Share:

You Might Also Like

8 Comments:

  1. Swietne zdjecia Natka:*!

    ReplyDelete
  2. Wszystko super, ale zdjc mogłyby być większe, lepiej by sie oglądało (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak klikniesz to sie powiększają troche :(

      Delete
  3. piękna, stylizacja super :))

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia, piękna! Super że założyłaś bloga <3 kc!

    ReplyDelete
  5. świetny post+Zapraszamy do Nas. !!! http://wercza-sandra.blogspot.com/

    ReplyDelete