So lovely

May 31, 2014

Obiecałam wam nową notkę, niestety nic mi dzisiaj nie wychodzi. Zdjęcia są robione telefonem niestety, bo w obiektywie lustrzanki wyglądam okropnie. Na dodatek siostry nie ma, więc musiałabym latać sama ze statywem, a to zajmuje bardzo dużo czasu. Na dodatek moja twarz dzisiaj- końcówka podkładu, krzywe kreski, złe włosy dsfcdsfssdafssafasd zawsze jak chce, żeby mi coś wyszło, to nic mi nie wychodzi, no czemu o.o Dodaje notkę na szybko, bo zaraz lecę na 18, a jeszcze będę próbowała coś ze sobą robić, bo wstyd.
Sukienka jest przekochana i przecudowna, tylko za cholere nie wiem jak zapiąć szelki od biustonosza, żeby było w porządku haha.

sukienka- sheinside (klik)
buty- czasnabuty.pl
pierścionek- allegro










  • Share:

You Might Also Like

15 Comments:

  1. Pisz pod notkami skad masz wszystkie rzeczy ktore masz na sobie :(

    ReplyDelete
  2. Hahaha przepraszam, nie zauwazylam ze jest na gorze napisane :((

    ReplyDelete
  3. cudownie wyglądałaś :)!:*

    ReplyDelete
  4. Jaka urocza Donatka + niecierpliwie czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  5. mam olejek arganowy z avonu i jest fajny, miałam wczoraj zamiast tego szamponu co widac na blogu wziąc pantene oil therapy który też jest z tym olejkiem ale jednak wybór był inny, ale na pewno będę chciała go jeszcze kupić, ogl włosy po olejku są delikatne w dotyku:D

    ReplyDelete
  6. Doncia piękna jak zawsze <3

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie, dziewczęco wyglądasz w tym zestawie :)

    ReplyDelete
  8. Jeeeej, ładnemu we wszystkim ładnie! Uwielbiam Twoją odwaę w stylizacjach, ogólnie. Śledzę Cię od baaaardzo dawna. Widzę więc Twoją przemianę, naprawdę podziwiam. Jesteś moją inspiracją! Dziękuję Ci za to! <3

    ReplyDelete
  9. Ale śliczna ta sukienka :o

    ReplyDelete
  10. Natka długo czekasz na przesyłki z sheinside? i wszystko wyglada tak jak na zdjeciu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. raz czekałam coś ponad tydzień, a ostatnio 5 dni szła, mieszczą sie w 1-2 tygodni

      Delete
  11. jaka cudna sukienka *.*

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz tu tak słodko!

    ReplyDelete