09/05/2014

SHEINSIDE.COM

Cześć miśki. Dzisiaj chciałam Wam napisać trochę o sklepie sheinside. Od dłuższego czasu jestem nim zafascynowana, ale ponieważ jest to zagraniczna strona to nawet nie przyszło mi do głowy, że można z niej zamawiać ciuchy również do Polski (na dodatek na stronie cenę można sobie zmienić na zł, więc nie trzeba się męczyć z przeliczaniem i martwić, że policzymy coś nie tak). Niedawno przeczytałam o sheinside u jakiejś polskiej blogerki i stwierdziłam, że zaryzykuje no i udało się. Strona jest jak najbardziej w porządku. Można wybrać również wysyłkę za darmo (ja wybrałam właśnie taką), na paczkę nie czekałam długo, coś około 1-2 tygodni, a bluza którą zamówiłam jest dokładnie taka jak ze zdjęcia. Jedyny problem jaki się u mnie pojawił to to, że trzeba mieć jakąś specjalną kartę (nie mam pojęcia jaką, bo kompletnie się na tym nie znam, przepraszam), ale nie tyczy się to tylko tego sklepu tylko również np. pull&bear, bo tam miałam ten sam problem i o przelew pieniędzy musiałam prosić wujków, bo oni takie karty posiadają. Często pytacie mnie o ulubione sklepy i z reguły nie potrafię wybrać, ale ten naprawdę przypadł mi do gustu, szczególnie, że ceny nie są tragiczne. Przed wakacjami mam w planach zrobić tam spore zakupy (skarbonkę już naprawiłam haha)

To jest bluza którą zamówiłam, kosztowała ok. 60zł






A teraz pokaże wam parę rzeczy które mi się podobają (serio ciężko będzie wybrać parę, bo większością stamtąd bym nie pogardziła haha)


klik                                                                klik

klik                                                               klik

klik                                                             klik

klik                                                                  klik

klik                                                                 klik

klik                                                                  klik

klik                                                               klik

klik                                                            klik

klik                                                            klik



PS. Miśki mam do was ogromną prośbę, żebyście poklikali w te linki co dałam i w ten baner które jest po prawej stronie na blogu proszę proszę proszę :(



1 comment:

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE