15/05/2014

Rainy day

Ta pogoda mnie dobija, czy tylko ja tak bardzo chce już wakacje? o.o Miałam iść dzisiaj na zdjęcia, ale pogoda nie pozwoliła. Leje wieje i zimno w cholere, nienawidzę. Przesiedzę cały dzień z kawą w ręce i na zmianę z serialem i książką. Polecacie może jakieś seriale? Większość tych które oglądam właśnie kończą sezony, więc zacznę parę nowych, ale nie wiem za co się zabrać konkretniej.
No ale wracając, miały być zdjęcia, a że pogoda jest jaka jest, wy ciągle pytacie kiedy nowy post, a ja mam dużo wolnego czasu to porobiłam jakieś badziewne zdjęcia z kamerki. W takiej wersji 'stylizacje' będą się tu pojawiać częściej chyba, tylko nie wiem co wy o tym sądzicie, bo jakością nie powala, ale lepiej mi się samej operuje laptopem i telefonem niż lustrzanką. Szczerze to ja wole nawet takie zdjęcia haha, nie wiem.












koszulka- primark (sh)
skarpetki- primark
tregginsy- dunnes (sh)





1 comment:

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE